משנה עד 3 שנים

בחירה נכונה של כיסא בטיחות

כותרת המאמר: בחירה נכונה של כיסא בטיחות

בחירה נכונה של כיסא בטיחות:

 

 

בחרו כיסא שנבדק ואושר:

* יש לוודא כי כיסא הבטיחות הנבחר מאושר לפי התקן האירופאי או האמריקאי ובאישור מכון התקנים הישראלי. אלו הם התקנים המחייבים את חברות הייצור השונות לעמוד בהם, רבים מהמותגים המובילים מחמירים אף יותר.

כהורים שרוצים בטובת ילדיכם עליכם לוודא שהכסאות עומדים בתקנים הנדרשים, עברו את כל מבחני הבטיחות ומחזיקים בכל האישורים הנדרשים. מערכות וטכנולוגיות מתקדמות המשולבות בכיסא להגברת הבטיחות הן ללא ספק יתרון שיעניק לכם שקט נפש.

 

נוחות:

חשוב להתאים את כיסא הבטיחות שיהיה נוח ושיתאים לשלבי ההתפתחות השונים של ילד, וגם למצבים שונים, כך הכיסא יהיה הרבה יותר שימושי ויוכל לשרת אתכם לאורך זמן. הנוחות מתבטאת בדרכים שונות ומגוונות, עבור התינוקות הקטנים ועבורכם ההורים. כשמדובר על כיסא בטיחות לתינוק צריך לוודא שיש מספיק מקום לרגליים שלו, שהכיסא מתכוונן למספר מצבים,שהריפוד עשוי מבד נושם ואוורירי, שהסגירה תהיה קלה . מבחינת נוחות להורים, מומלץ לבדוק שהכיסא לא שוקל הרבה וקל להתקנה, מתאים לסוג הרכב שלכם, שהריפוד נשלף וניתן לניקוי.

 

התקנה קלה ומאובטחת :

חלק חשוב מאוד בכל מה שקשור למושב הבטיחות הוא ההתקנה הנכונה שלו, התקנה לא נכונה בעצם תפגע באפקט הבטיחותי, הוא יהפוך לחסר ערך ואף עלול לגרום לנזק כבד יותר במקרה של תאונה. לכן, נוחות ההתקנה צריכה להיות פרמטר מרכזי בבחירת כיסא.

חשוב לדעת שישנן מספר שיטות התקנה, ביניהן איזופיקס וקליק טייט הנחשבות לקלות ונוחות יותר. היתרון של שיטות אלו הוא בכך שהן מאפשרות התקנה ללא שימוש בכוח ואביזרים.

רכישת כיסא בטיחות לרכב זו משימה שאין להקל בה ראש, לכן מומלץ לרכוש ממקום אמין ומוכר בתחום מוצרי תינוקות ובמידה וקיימת התלבטות, ניתן לבקש ייעוץ והכוונה מצוות החנות.

מוצרים
חדשים
  • חדשים
  • מבצעים
  • הכי נמכרים השבוע
הכנתם את המתכון?

שתפו אותנו

מאמרים נוספים מומלצים

הצטרפות למועדון התינוקות שלנו

הצטרפו לניוזלטר וקבלו מגזין יומי מתנה!! בחינם

ישמש בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו

אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את החוויה שלך באתר האינטרנט שלנו. על ידי גלישה באתר זה, אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.
Start typing to see posts you are looking for.
חנות
החשבון שלי
ראשי

התחבר

אין לך חשבון עדין?