0 עד 3 חודשים

טיפים להנקה טובה

כותרת המאמר: טיפים להנקה טובה

טיפים להנקה טובה

 

 

 

* תנוחת ההנקה: בחרי מקום נוח להנקה. זו יכולה להיות כורסא נוחה, כיסא מרופד(רצוי שרגלייך יגיעו לרצפה), ניתן להיעזר בכרית במידת הצורך.

* ישיבה זקופה: שבי ישר ככל שניתן, הניחי מאחורי הגב כרית ושרפרף לרגלייך.

* הצמדה נכונה ויעילה: הניחי את התינוק בגובה המתאים לשדייך וכשאפו נמצא למול פטמתך (ניתן להיעזר בכרית הנקה) שימי לב הבטן של התינוק תפנה כלפי גופך, ראשו והישבן היו בגובה זהה.

* כאשר הפה של התינוק מתרחב, הכנסי את השד פנימה בתנועת יד מהירה, כך שהשפה התחתונה של התינוק תהיה רחוקה מהפטמה והשפה העליונה שלו קרובה לפטמה. עכשיו ניתן לאפשר לתינוק לינוק בעצמו. תנועת היניקה היא חלק מ"רפלקס החיפוש" של התינוק, שיפתח את פיו מיד עם הגשת השד.

* במידה והתינוק נרדם:  במקרים בהם ההנקה מתעכבת והתינוק ישנוני או ישן, ישנן מספר דרכים להעיר אותו כדי לעורר אכילה- נענוע קל, החלפת חיתול לתינוק . אם התינוק ער ומוכן לינוק ניתן להחליף חיתול לאחר הנקה מהשד הראשון.

* חלב אם חשוב לתחושת השובע ולעלייה במשקל התינוק, לכן מומלץ להמשיך להניק עד להופעת הבעת השובע על פני התינוק וניתוק מהשד. בשלב ההתנתקות מהשד הראשון, הוציאי אוויר לתינוקך ("גראפס") והציעי יניקה מהשד השני.

* הוצאת אוויר לאחר הנקה: לאחר הנקת התינוק משד אחד, מומלץ לאפשר לו להוציא אוויר, באופן כללי תינוקות יונקים בולעים פחות אוויר מאשר תינוקות שניזונים מבקבוק. כדי להוציא לתינוק אוויר הרימי את תינוקך תוך תמיכה בראשו והמתיני. אם לאחר 5 דקות התינוק לא מוציא אוויר ונראה נינוח, אין צורך לחכות יותר

* הנקה במחזוריות של שעתיים- שלוש ובמהלך הלילה מקטינה את בעיות היניקה, זו הדרך הטובה ביותר למניעת גודש בשדיים..

* מומלץ לנהל את ההנקה על ידי רישום של שעת התחלה ורישום של היציאות- כך את תנהלי את ההנקה ולא היא אותך.

מוצרים
חדשים
  • חדשים
  • מבצעים
  • הכי נמכרים השבוע
הכנתם את המתכון?

שתפו אותנו

מאמרים נוספים מומלצים

הצטרפות למועדון התינוקות שלנו

הצטרפו לניוזלטר וקבלו מגזין יומי מתנה!! בחינם

ישמש בהתאם למדיניות הפרטיות שלנו

אנו משתמשים בעוגיות כדי לשפר את החוויה שלך באתר האינטרנט שלנו. על ידי גלישה באתר זה, אתה מסכים לשימוש שלנו בעוגיות.
Start typing to see posts you are looking for.
חנות
החשבון שלי
ראשי

התחבר

אין לך חשבון עדין?